W tym tygodniu około dwóch tysięcy adresatów otrzyma do rąk własnych spersonalizowany egzemplarz miesięcznika „Brief”. Projekt okładek „Brief” po raz drugi przygotowała firma Laurens Coster.
Od dziś w kioskach znajdziemy nowy numer „Brief”, a ponad dwa tysiące osób otrzyma do rąk własnych jego spersonalizowaną wersję. Za projekt, produkcję i dostarczenie miesięcznika odpowiada firma Laurens Coster, która jako jedna z nielicznych w Polsce ma rzadkie doświadczenie w branży komunikacji spersonalizowanej.
Personalizacja na tak wysokim poziomie i na tak szeroką skalę udała się dzięki ponownej współpracy magazynu „Brief” z firmą LAURENS COSTER. Po raz drugi 2000 osób w Polsce dostanie „Brief” przeznaczony specjalnie dla nich. Celem akcji realizowanej przez „Brief” jest nawiązanie jeszcze mocniejszej więzi emocjonalnej pomiędzy czytelnikami, a marką i produktem. – mówi Agata Kiszluk, koordynator ds. marketingu w wydawnictwie AdPress.
W 2007 roku usłyszeliśmy wiele ciepłych słów. Nasi odbiorcy byli pozytywnie zaskoczeni i zaciekawieni. Zgodnie wskazywali na spory element nowości i wysoką jakość grafiki. Z kolei osobisty kalendarz, który dostarczyliśmy później niektórym czytelnikom, był chyba najbardziej komentowanym kalendarzem na nowy rok. – wspomina Jan Biłyk, prezes zarządu Laurens Coster.
Komunikacja spersonalizowana odgrywa coraz większą rolę w dotarciu do klienta. Pozwala nawiązać precyzyjny kontakt z najbardziej pożądanymi konsumentami, w tym także z grupami wyjątkowo negatywnie nastawionymi do wszelkich komunikatów marketingowych.
Personalizacja przekazu jest kluczem umożliwiającym dotarcie do pożądanych grup docelowych, co przyczynia się do osiągnięcia sukcesu w marketingu. – dodaje Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny magazynu Brief.
Słowa kluczowe: brief, komunikacja spersonalizowana, laurens coster