23 sierpnia ruszyła kolejna odsłona kampanii wizerunkowej centrów Outlet Factory, przygotowana przez Grupę Eskadra.
Tegoroczna jesienno-zimowa edycja kampanii to kontynuacja wcześniej przyjętej strategii, akcentującej indywidualny styl każdego z nas. Celem akcji jest zachęcenie klientów centrów Outlet Factory do swobodnego wyrażania siebie poprzez ubiór, zabawy modą i manifestowania swojego wyjątkowego stylu.
W porównaniu do poprzedniej – wiosennej – kampanii, obecna została jeszcze bardziej urozmaicona. Tym razem modele i modelki ubrani w najnowsze kolekcje, prezentują jednocześnie kilka stylizacji. Ta mnogość przedstawionych kreacji nawiązuje do różnorodnej oferty, jaką proponują centra Outlet Factory oraz ma podkreślać zróżnicowanie stylów, z którymi spotykamy się na co dzień – wyjaśnia Dominik Gil, dyrektor zarządzający Grupy Eskadra.
Fundamentem kampanii wizerunkowej dla Factory jest ekspozycja produktu oraz lekki, aspiracyjny layout, wyróżniający się na tle konkurencji. Dodatkowo w przestrzeni każdego miasta, gdzie znajdują się centra Factory, oprócz billboardów zostaną umieszczone także citylighty.
Działania wizerunkowe przeprowadzane są w prasie, Internecie oraz outdoorze w czterech miastach Polski, gdzie mieszczą się centra Outlet Factory. Za strategię i kreację kampanii odpowiada Grupa Eskadra.
Słowa kluczowe: Eskadra, Factory, Jesienna kampania, kontynuacja, Outlet Factory, strategia