Agencja kreatywna TEQUILA przygotowała dla marki Tyskie Klasyczne innowacyjną akcję na profilu Facebook przy użyciu nowego narzędzia promocyjnego – Facebook Offers.
W ramach promocji „Zaproś kumpla do pubu”, w 28 lokalach w Warszawie i Poznaniu, przy zakupie jednego Klasycznego, można otrzymać drugie piwo gratis!
TEQUILA jest autorem pierwszej w Polsce akcji dla marki alkoholowej, korzystającej z narzędzia Facebook Offers, która łączy Internet z punktami sprzedaży. Celem prowadzonych działań jest zwiększenie liczby oraz zaangażowania fanów na profilu marki Tyskie. W nowej aktywności konsumenckiej uczestniczy 28 pubów z Warszawy i Poznania, m.in. warszawskie Powiększenie, Green Patio i Miasto Gadających Głów, a także poznańska Czerwona Papryka czy Fenix. Za pomocą ofert publikowanych na fanpage’u marki Tyskie, internauci mogą otrzymać promocyjne kody. Po okazaniu kodu w danym pubie, do jednego zakupionego Klasycznego, drugie piwo otrzymuje się gratis. Oferty pojawiają się w lutym, a każdemu z 28 pubów dedykowanych jest 60 kodów. Aby dostać dodatkowe piwo gratis, należy zrealizować pozyskane na Facebooku kody do końca marca.
Tyskie Klasyczne stworzone zostało w oparciu o ustanowione w XVI wieku prawo czystości piwa. Jest ono odpowiedzią na potrzeby świadomych i wymagających konsumentów, poszukujących wyłącznie naturalnych i wyjątkowych smaków. Produkowane jest w 100% ze słodu jęczmiennego, chmielu
oraz wody, dzięki czemu zyskuje łagodny smak i bogaty aromat.
TEQUILA odpowiedzialna jest za koncept kreatywny oraz kompleksową realizację akcji, łącznie
z zakupem wsparcia na Facebooku.
Agencja wspiera markę Tyskie także BTL-owo i digitalowo.
Słowa kluczowe: koncept, realizacja, tequila, tyskie, zysk