W lutym 2013 roku rusza 1. edycja studiów podyplomowych w Wyższej Szkole Stosunków Międzynarodowych i Amerykanistyki na kierunku „Komunikacja w firmie i employer branding”. Patronat merytoryczny objęła agencja Kalitero Public Relations, działająca na rynku polskim od 13 lat i posiadająca doświadczenie w realizacji projektów edukacyjnych dotyczących komunikacji w biznesie.
Employer branding, czyli strategiczne działania zmierzające do zbudowania pozytywnego wizerunku pracodawcy, cieszy się rosnącą popularnością wśród polskich pracodawców. Działania te pomagają pozyskać najlepszych i najlepiej dopasowanych do profilu i kultury firmy pracowników, zmniejszają rotację pracowników i zwiększają stabilizację biznesową. Stanowią naturalne rozszerzenie marketingowych działań komunikacyjnych firm, które swoich pracowników postrzegają jako interesariuszy i klientów wewnętrznych. Obejmują zarówno działania wizerunkowe, rekrutacyjne, edukacyjne i CSR-owe. Bazują na wnikliwej analizie potrzeb i oczekiwań pracobiorców.
Kalitero PR to firma organizująca coroczne spotkania praktyków i sympatyków employer brandingu czyli Forum Employer Branding oraz oferująca usługi doradcze w zakresie przygotowywania i realizacji strategii employer brandingowej w firmach. Działa od 2000 roku.
Informacje na temat oferty studiów: http://nowoczesnestudia.pl/rodzaje-studiow/podyplomowe-zarzadzanie-zasobami-ludzkimi/6-komunikacja-w-firmie-employer-branding/
Słowa kluczowe: employer branding, kalitero, Komunikacja w biznesie, oferta, studia