Frankfurt Messe zdążyło nas już przyzwyczaić do światowych standardów i doskonałej organizacji targów handlowych – nic dziwnego zatem, że tegoroczna edycja ISH była udana zarówno dla wystawców, jak i odwiedzających je przedsiębiorców czy klientów.
ISH to największe tego typu wydarzenie biznesowe na świecie, które wyznacza trendy w dziedzinie nowoczesnych i ekologicznych rozwiązań budowlanych i sanitarnych. Ma to swoje odzwierciedlenie w stale wzrastającej świadomości ekologicznej rzeszy klientów i producentów, którzy chcą korzystać z energii odnawialnej i oszczędzając zasoby wody. Tegorocznej sekcji łazienkowej targów przyświecało motto “Water for People” – zaprezentowano tam mnóstwo oryginalnych rozwiązać w urządzeniach sanitarnych, które pozwalają na jej mniejsze zużycie.
Frankfurcka impreza to doskonała okazja by pokazać światu, co najlepszego mają producenci wyposażenia łazienek do zaoferowania swoim klientom i partnerom. Z tego założenia wyszli przedstawiciele firmy Sanplast S.A., którzy na stoisku opartym o naturalne materiały takie jak: drewno, woda i szkło skupili się na zaprezentowaniu możliwości całej grupy kapitałowej.
Podczas czterech dni targowych, ISH odwiedziło prawie 200 tysięcy osób zainteresowanych licznymi możliwościami współpracy i nawiązaniem cennych kontaktów biznesowych. Dla tak doświadczonej firmy, jaką jest Sanplast S.A. obecność na tej rangi targach, to bardzo ważny element w całej strategii Grupy Kapitałowej.
Słowa kluczowe: frankfurt, ISH, targi